تماس با ما

برای دریافت مشاوره و پذیرش متخصص و تماس با تیم خدمات فنی و مهندس میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

09152176594

ما در مجموعه خود مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان سوزان شاپ بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار

نحوه سفارش کالا در سوزان شاپ چگونه است؟

سفارش کالا در مجموعه ما ، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه سفارش کالا در سوزان شاپ " مراجعه کنید.

آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟

بله، سوزان شاپ با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو میتوانید برای خرید حضوری به ادرس فروشگاه های حضوری ما تشریف بیاورید .

پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک ما ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
  • آدرس مشهد نبش ابوطالب 60
  • تلفن
    09351577616 ساعات کاری 9:00-17:00
  • ایمیل پشتیبانی info@sozanshop.ir